2025-2026 навчальний рік
Українська мова ПІДРУЧНИК 5 клас Заболотний
Українська мова 5 клас О. Анохіна
І семестр
Завдання 23.12.2025
Діагностична робота з теми: "Звуки мови й звуки мовлення. Позначення звуків мовлення на письмі. Склад. Наголос". Виконання вправ і завдань
Виконати завдання №3,4, повторити поняття: алфавіт, наголос, склад, орфоепія, фонетика (зошит)
Завдання 18-23.12.2025
Тема: Орфоепічний словник і словник наголосів. Орфоепічна помилка (практично).
Контрольне читання вголос текстів. Наголос. Практичні вправи
Переглянути презентацію, виписати поняття "орфоепічний словник" зі слайду №4, "орфоепія" зі слайду №7
Завдання 17.12.2025
Тема: Наголос. Словник наголосів. Логічний наголос для виділення слів зі смисловим навантаженням
Переглянути презентацію, виписати що таке "наголос" та приклади слів (слайд №11,12)
Завдання 16.12.2025
Контрольний текстовий диктант за І семестр
Завдання 11.12.2025
Тема: Склад. Основні правила переносу
Завдання 10.12.2025
Тема: Фонетичний розбір слова. Практичні вправи
Завдання 09.12.2025
Тема: Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт. Фонетичний розбір слова
Переглянути
презентацію, записати алфавіт у зошит, вивчити його напам'ять
А а (а) | Б б (бе) | В в (ве) | Г г (ге) | Ґ ґ (ґе) | Д д (де) | Е е (е) |
Є є (є) | Ж ж (же) | З з (зе) | И и (и) | І і (і) | Ї ї (ї) | Й й (йот) |
К к (ка) | Л л (ел) | М м (ем) | Н н (ен) | О о (о) | П п (пе) | Р р (ер) |
С с (ес) | Т т (те) | У у (у) | Ф ф (еф) | Х х (ха) | Ц ц (це) | Ч ч (че) |
Ш ш (ша) | Щ щ (ща) | Ь (м҆'який знак) | Ю ю (ю) | Я я (я) | | |
Завдання 03-04.12.2025
Письмовий твір – розповідь на основі власного досвіду в художньому стилі (за планом). Аналіз роботи
Завдання 02.12.2025
Тема: Приголосні м'які і тверді, дзвінкі й глухі. Практичні вправи. Повторення. Вимова звуків, які позначаємо буквами ґ і г
Повторити конспект, виписати пари дзвінких і глухих звуків, непарних звуків, виконати вправу №1 Записати у зошит:
В українському алфавіті є дві подібні букви - г і ґ. Вони позначають на письмі різні звуки.
Звук [г] утворюється низько в гортані ( гарний, господар, гуси, гуляти, груша, гості).
Звук [ґ] утворюється за допомогою задньої частини язика (ґава, ґрунт, ґанок, ґазда, ґелґотіти, ґречний).
Завдання 27.11.2025
Тема: Фонетика. Приголосні тверді й м'які, шиплячі (повторення). Напівпом’якшені (пом’якшені) приголосні
Завдання 26.11.2025
Тема: Фонетика. Голосні звуки
Завдання 25.11.2025
Тема: Фонетика. Орфоепія.
Записати що таке "звук", "апарат мовлення", групи звуків - картка
Завдання 20.11.2025
Діагностична робота з теми: Будова слова. Виконання завдань
Виконати завдання на сторінці 89: №1-8 Українська мова 5 клас О. Анохіна
Завдання 18-19.11.2025
Тема: Письмовий твір-опис тварини з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення й виразності (у художньому стилі)
Виконати вправу №2, №3, сторінка 243 Українська мова 5 клас О. Анохіна
Завдання 12-13.11. 2025
Тема: Правопис значущих частин слова. Використання слів із суфіксами і префіксами, що надають словам емоційного забарвлення й виразності
Виконати вправи №1-6
Завдання 11.11.2025
Тема: Суфікс – значуща частина слова.
Запишіть у зошит:
Суфікс — це значуща частина слова, яка стоїть після кореня і слугує для утворення нових слів.
У слові буває два і більше суфіксів: садочок, рукавичка.
Прислівники та неозначена форма дієслова не мають закінчень, тому після кореня в них можуть бути лише суфікси: швидко, ходити.
Завдання 05-06.11.2025
Тема: Префікс як значуща частина слова
З презентації виписати правило (слайд №4), виконати вправу письмово зі слайду №7.
Завдання 04.11.2025
Тема: Корінь. Спільнокореневі слова та форми слова. Спільнокореневі слова як засіб зв’язку речень у тексті
Переглянути презентацію, виконати завдання зі слайду №20
Завдання 23.10.2025
Тема: Будова слова. Орфографія. Корінь. Спільнокореневі слова та форми слова.
УСНО. Переглянути презентацію, повторити будову слова (складові слова).
Завдання 22.10.2025
Тема: Будова слова. Практичні вправи
Виконати вправу (фото результату завантажити у щоденник)
Завдання 21.10.2025
Тема: Будова слова. Орфографія. Основа слова і закінчення (повторення й поглиблення відомостей)
Переглянути презентацію, повторити будову слова (складові слова).
Завдання 15.10.2025
Контрольна робота з теми: «Лексикологія» (тестові та практичні завдання)
Завдання 14.10.2025
Тема: Пароніми (практично). Словник паронімів. Практичні вправи. Лексична помилка
Переглянути презентацію, повторити правило "пароніми", чим відрізняються пароніми (слайд №6), розглянути приклади паронімів
Завдання 09.10.2025
Тема: Пароніми (практично). Словник паронімів
Записати у зошит:
Пароніми - це слова, схожі за написанням та звучанням, але різні за лексичним значенням.
Наприклад: компанія (гурт людей) - кампанія (заходи), талан (доля) - талант (обдарованість), дружний (гурт, згуртований) - дружній (приязний).
Завдання 08.10.2025
Тема: Омоніми. Виконання вправ
Записати слова та їх лексичне значення, замалювати значення слів слайд
Завдання 07.10.2025
Тема: Омоніми (повторення й поглиблення).Розрізнення омонімів і багатозначних слів. Словник омонімів
Омоніми - це слова однакові за звучанням і написанням, але різні за лексичним значенням.
Вивчити "омоніми". Повторити "синоніми", "антоніми".
Завдання 01-02.10.2025
Розвиток мовлення. Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису тварини, що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним простим планом).
Виконати завдання №1 (усно) - картка Виконати завдання №2. Намалювати у зошиті малюнок - дятел.
Завдання 30.09.2025
Тема: Антоніми. Синоніми. Практичні вправи
Синоніми - це слова різні за звучанням і написанням, але близькі за лексичним значенням.
Антоніми - це слова протилежні за лексичним значенням.
Завдання 25.09.2025
Тема: Синоніми (повторення і поглиблення). Синонімічний ряд. Роль синонімів у мовленні. Словник синонімів
Записати у зошит:
Синоніми – це слова, різні за звучанням і написанням, але близькі за лексичним значенням. Два або кілька синонімів утворюють синонімічний ряд: наприклад, говорити, казати, балакати, промовляти.
Завдання 24.09.2025
Тема: Використання багатозначних слів у прямому і переносному значеннях (повторення).
Завдання 23.09.2025
Тема: Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова (повторення). Тлумачний словник
Домашнє завдання: переглянути презентацію - усно розглянути типи словників, повторити записи у зошиті
Завдання 18.09.2025
Діагностична контрольна робота з теми: "Повторення вивченого в початкових класах. Текст. Речення. Слово» (тестові завдання).
Завдання 16-17.09.2025
Тема: Слово як частина мови. Роль слів різних частин мови. Граматичні форми слів різних частин мови
Виконати письмово вправи - слайди №№4,5
17.09 - записати у зошит вправу№1 (слайд №6) (виокремлене червоним кольором)
Завдання 11.09.2025
Тема: Розвиток мовлення. Особливості будови опису предмета. Усний вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис предмета (тварини), за колективно складеним простим планом «Кіт»
Завдання 10.09.2025
Тема: Слово як складова речення.
Для спілкування нам потрібні слова. Ми поєднуємо їх у словосполучення, із словосполучень складаємо речення. Пов'язані між собою за змістом і граматично речення утворюють текст. Так відбувається процес мовлення.
Приклад:
1. Пташка, гніздо, свій, кожен, хвалити.
2. Кожна пташка своє гніздо хвалить.
У першому рядку набір слів, не пов'язаних граматично. Це не речення. У другому рядку слова узгоджено, зміст зрозумілий. Це речення.
Завдання 09.09.2025
Тема: Текст. Заголовок тексту. Поділ тексту на речення. Інтонація речень, різних за метою висловлювання
Текст - група речень, яка зв'язана між собою за змістом.
Заголовок - назва тексту.
Тема тексту - це те, про що розповідають у тексті
Текст має основну думку - це головне, про що автор хоче нам сказати.
Розвиток мовлення. Читання мовчки та вголос. Навчальне читання тексту "Кошеня"
Запитання (усно):
1. Як називається текст? Заголовок?
2. Яка тема тексту?
3. Яка основна думка тексту?
Завдання 04.09.2025
Розвиток мовлення. Основні правила спілкування. Практичні вправи. Діалог "Товарищі"
Завдання 03.09.2025
Тема: Основні правила спілкування. Розвиток мовлення. Читання та складання діалогів
Переглянути
презентацію, повторити поняття "мова", "мовлення" (слайди №2-5)
Завдання 02.09.2025
Тема: Значення мови в житті людини та суспільства. Українська мова - державна мова України.
Розвиток мовлення. Практичні вправи
Немає коментарів:
Дописати коментар