Українська мова 5 клас

 2025-2026 навчальний рік

Українська мова ПІДРУЧНИК 5 клас Заболотний

Українська мова 5 клас О. Анохіна

І семестр

Завдання 05.11.2025
Тема: Префікс як значуща частина слова
З презентації виписати правило (слайд №4), виконати вправу письмово зі слайду №7.

Завдання 04.11.2025
Тема: Корінь. Спільнокореневі слова та форми слова. Спільнокореневі слова як засіб зв’язку речень у тексті
Переглянути презентацію, виконати завдання зі слайду №20

Завдання 23.10.2025
Тема: Будова слова. Орфографія. Корінь. Спільнокореневі слова та форми слова.
УСНО. Переглянути презентацію, повторити будову слова (складові слова).
Виконати завдання №2.

Завдання 22.10.2025
Тема: Будова слова. Практичні вправи
Виконати вправу (фото результату завантажити у щоденник)

Завдання 21.10.2025
Тема: Будова слова. Орфографія. Основа слова і закінчення (повторення й поглиблення відомостей)
Переглянути презентацію, повторити будову слова (складові слова).
Виконати завдання №1.

Завдання 15.10.2025
Контрольна робота з теми:  «Лексикологія» (тестові та практичні завдання)

Завдання 14.10.2025
Тема: Пароніми (практично). Словник паронімів. Практичні вправи. Лексична помилка
Переглянути презентацію, повторити правило "пароніми", чим відрізняються пароніми (слайд №6), розглянути приклади паронімів

Завдання 09.10.2025
Тема: Пароніми (практично). Словник паронімів
Записати у зошит:
Пароніми - це слова, схожі за написанням та звучанням, але різні за лексичним значенням.
Наприклад: компанія (гурт людей) - кампанія (заходи), талан (доля) - талант (обдарованість), дружний (гурт, згуртований) - дружній (приязний).

Виконати вправу (повторення)

Завдання 08.10.2025
Тема: Омоніми. Виконання вправ
Записати слова та їх лексичне значення, замалювати значення слів слайд

Завдання 07.10.2025
Тема: Омоніми (повторення й поглиблення).Розрізнення омонімів і  багатозначних слів. Словник омонімів
Омоніми - це слова однакові за звучанням і написанням, але різні за лексичним значенням.
Вивчити "омоніми". Повторити "синоніми", "антоніми".

Завдання 01-02.10.2025
Розвиток мовлення.  Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису тварини, що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним простим планом).
Виконати завдання №1 (усно) - картка
Виконати завдання №2. Намалювати у зошиті малюнок - дятел.

Завдання 30.09.2025
Тема: Антоніми. Синоніми. Практичні вправи
Синоніми - це слова різні за звучанням і написанням, але близькі за лексичним значенням.
Антоніми - це слова протилежні за лексичним значенням.
Виконати домашнє завдання - слайди №№2,3 з презентації

Завдання 25.09.2025
Тема:  Синоніми (повторення і поглиблення). Синонімічний ряд. Роль синонімів у мовленні. Словник синонімів
Записати у зошит:
Синоніми – це слова, різні за звучанням і написанням, але близькі за лексичним значенням. Два або кілька синонімів утворюють синонімічний ряд: наприклад, говорити, казати, балакати, промовляти.

Завдання 24.09.2025
Тема: Використання багатозначних слів у прямому і переносному значеннях (повторення). 
Усно ознайомитися з презентацією

Завдання 23.09.2025
Тема: Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова (повторення). Тлумачний словник
Домашнє завдання: переглянути презентацію - усно розглянути типи словників, повторити записи у зошиті

Завдання 18.09.2025
Діагностична контрольна робота з теми: "Повторення вивченого в початкових класах. Текст. Речення. Слово» (тестові завдання).
Виконати завдання

Завдання 16-17.09.2025
Тема: Слово як частина мови. Роль слів різних частин мови.  Граматичні форми слів різних частин мови
Перегляньте презентацію, виконати вправу
Виконати письмово вправи - слайди №№4,5
17.09 - записати у зошит вправу№1 (слайд №6)  (виокремлене червоним кольором)

Завдання 11.09.2025
Тема: Розвиток мовлення. Особливості будови опису предмета. Усний вибірковий переказ художнього тексту,  що містить опис предмета (тварини), за колективно складеним простим планом «Кіт»
Виконати усно вправу №5, сторінка 13 Підручник Білецька УЖМ 5 клас

Завдання 10.09.2025
Тема: Слово як складова речення.
    Для спілкування нам потрібні слова. Ми поєднуємо їх у словосполучення,  із словосполучень складаємо речення. Пов'язані між собою за змістом і граматично речення утворюють текст. Так відбувається процес мовлення.
  

 Приклад:
1. Пташка, гніздо, свій, кожен, хвалити.
2. Кожна пташка своє гніздо хвалить.
    У першому рядку набір слів, не пов'язаних граматично. Це не речення. У другому рядку слова узгоджено, зміст  зрозумілий. Це речення.

Завдання 09.09.2025
Тема: Текст. Заголовок тексту.  Поділ тексту на речення. Інтонація речень, різних за метою висловлювання 
Текст - група речень, яка зв'язана між собою за змістом.
Заголовок - назва тексту.
Тема тексту - це те, про що розповідають у тексті
Текст має основну думку - це головне, про що автор хоче нам сказати.
Виконати усно Вправу №1
Розвиток мовлення.  Читання мовчки та вголос. Навчальне читання тексту "Кошеня"
Вправа №2 (письмово): https://learningapps.org/watch?v=pi756xtct25
Запитання (усно): 
1. Як називається текст? Заголовок?
2. Яка тема тексту?
3. Яка основна думка тексту?


Завдання 04.09.2025
Розвиток мовлення. Основні правила спілкування. Практичні вправи. Діалог "Товарищі"
Виконати письмово вправу №3

Завдання 03.09.2025
Тема: Основні правила спілкування. Розвиток мовлення. Читання та складання діалогів
Переглянути презентацію, повторити поняття "мова", "мовлення" (слайди №2-5)

Завдання 02.09.2025
Тема: Значення мови в житті людини та суспільства. Українська мова - державна мова України.
Розвиток мовлення. Практичні вправи
Переглянути презентацію, повторити записи у зошиті

Немає коментарів:

Дописати коментар